verhuisd! - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Lidewij Berg - WaarBenJij.nu verhuisd! - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Lidewij Berg - WaarBenJij.nu

verhuisd!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lidewij

07 April 2008 | Suriname, Nieuw Nickerie

Hallo lieve allemaal,
weer zijn de weken voorbij gevlogen. het weekend na pasen zijn kim en ik samen met de staatsbus dit keer naar de stad gereden, weliswaar vijf uur rijden, maar een stuk goedkoper en een hele ervaring!
in paramaribo waren er ook nog een boel andere meiden uit nickerie die ik zo langzamerhand allemaal om mij heen heb verzameld, we vormen een hele gezellige groep van inmiddels wel bijna 15 meiden!! je snapt wat voor kippenhok dat kan zijn :) wel erg gezellig! we hebben gewinkeld, uit eten geweest, the usual stuff. die zondag zijn we naar white beach geweest, lekker op het strand gehangen. het was alleen niet heel zonnig. eigenlijk zou er een concert van Brace zijn, dus we hadden fanatiek een kaartje gekocht: vanaf 12 uur brace op white beach.. nou tegen vijf uur was er nog niemand geweest die de mic vasthield, en toen moesten we helaas weer terug met de taxi richting nickerie. later bleek dat hij om elf uur s avonds nog niet had opgetreden haha!
deze weken waren wat rustiger met werken, het was nog steeds vakantie hier. wel hadden kim en ik het druk met onze verhuizing! we zijn verhuisd naar een groter huis, wat zeg ik, een balzaal! we wonen nu met zn vieren in huis, de nieuwe psychologen in ons team zijn inmiddels ook gearriveerd, en we hebben besloten met zn vieren in het huis te gaan wonen. nu heb ik lekker mijn eigen slaapkamer. Het huis is echt mega! ik kan kim nu zelfs kwijtraken in huis, terwijl we eerst een maand lang in hetzelfde kamertje hebben geleefd! dat was de eerste week nu wel even wennen!! de keuken is enorm, de woonkamer is gigantisch, en de veranda is zo groot als mn kamer in a'dam!! mijn hangmatje heb ik al geinstalleerd, zodat ik lekker wakker kan worden op zaterdag ochtend in mijn hangmatje met mn boekje luisterend naar de nickerie rivier.( daar wonen we nu aan).zaterdag hebben we onze housewarming gehouden, verder heb ik het weekend niet veel anders gedaan dan aan het zwembad liggen en me zo nu en dan onder te dompelen omdat het niet uit te houden was!!
de week is weer begonnen, mijn computer is helaas overleden, dus die is nu bij de reparatie. foto;s etc kan ik nu dus niet echt op de site zetten, die stonden allemaal op mijn computer!! gelukkig ben ik wel nog zo slim geweest om mijn foto;s bij kim op de computer te zetten, dus ik ben ze nog niet kwijt..
dinsdag begint de salsales!verder ben ik van plan dit weekend weer richting de stad te gaan.
veel liefs! x

  • 07 April 2008 - 14:36

    Ilse:

    Hey lieverd!

    Is de woonkamer zo groot dat de camera t niet aankon? ;) Haha!
    Ben heel benieuwd naar alle foto's (dus ik hoop dat je compu nog te reanimeren is)! Heel veel plezier dinsdag met je eerste salsales (pas op: het kan een verslavende werking hebben...)
    We mailen snel!

    Dikke kus Ilse

  • 07 April 2008 - 17:06

    Truce:

    Hoi Lidewij,
    Wat een bofferd ben je, dat je nu zo'n grote kamer hebt. Ik lees altijd met veel plezier je verslag. Je foto's stralen veel plezier uit. Dat is fijn om te lezen. Ik zal je binnenkort een persoonlijk bericht sturen via je hotmail. Hier is niet de goede plaats. Blijf veel plezier maken en ervaringen op doen. Je hoort nog.
    Gr. van ons allemaal.

  • 13 April 2008 - 19:18

    Remco:

    Lidewij!! Bakra! Echt cool allemaal! Jammer dat de foto niet zichtbaar is, ben benieuwd hoe je onderkomen daar is maar zo te horen is het prima! ;) Kan niet vaak genoeg zeggen om er lekker van te genieten allemaal! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Nieuw Nickerie

Lidewij

Actief sinds 19 Feb. 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10925

Voorgaande reizen:

23 Februari 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: